Doprava a platba Kontakt Záruční a pozáruční servis Obchodní podmínky Novinky, recenze, videa Pádlujte na kajaku
Reklamace je u nás hračka. Nepotřebujete žádné doklady ani formuláře.
Stačí Vám vyhledat e-mail, který jste obdrželi při objednání zboží a zaslat informace s fotografiemi závady na a my vám pošleme veškeré instrukce jak postupovat. Není se třeba ničeho obávat :-)
Často kladené dotazy
Kam mám reklamované zboží zanést/poslat? Nejprve nám, prosím, napište e-mail. My se Vám obratem ozveme s řešením. Pokud bude třeba zboží zaslat, napíšeme Vám konkrétní adresu.
Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář? Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu . Vyhledejte si ve Vaší poště e-mail, který jste obdrželi při objednání zboží a tento mail přepošlete spolu s informacemi a fotografiemi závady na adresu . Vše ostatní zařídíme my.
U nás Vám garantujeme nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dní od doručení Vaší objednávky.
Nepoužité zboží můžete vrátit zasláním na vlastní náklady prostřednictvím přepravce PPL (https://www.ppl.cz/balik-pro-tebe na tomto odkazu je uveden podrobný návod jak na to) na adresu:
s vyplněným formulářem o odstoupení, který si stáhnete na následujícím odkazu: https://www.padlujte.cz/doc/odstoupeni_od_smlouvy.doc
Zákazníkům, kteří nakupují on-line z pohodlí domova, je ve 14-denní lhůtě umožněno si osobně prohlédnout a vyzkoušet zboží tak, jako by to udělali v klasické kamenné prodejně, produkty tedy nelze zkoušet na vodě. V případě, že nám doručíte zboží, které je použité nebo je poškozené, my následně zhodnotíme míru opotřebení a vrátíme Vám poměrnou část z kupní ceny.
Pakliže je vše v pořádku, obratem vracíme peníze na Vámi uvedený účet. Detailněji viz naše obchodní podmínky https://www.padlujte.cz/obchodni-podminky/