Každou sezónu jezdím na většinu závodů ČFSUP a natáčím je. Závody natáčím ze země pomocí digitální zrcadlovky na stabilizátoru, ze vzduchu dronem a závodníky zblízka GoPro kamerami. Videa pak i stříhám.
Videa stříhám v programu DaVinici resolve, kde také dělám barevnou korekci.
Nejtěžší na této scéně bylo vymodelovat sloupy. Pak stačilo vytvořit jeden blok, přidat textury, nasvítit a zduplikovat ho, aby byla vyplněná celá scéna. A nakonec jsem přidal postavu z knihovny Mixamo.
Na tunel jsem aplikoval deformační modifikace, aplikoval různé textury a nasvítil určité části. A pak jsem přidal postavu z knihovny Mixamo.com
Město jsem vytvořil z jednoduchých objektů, které jsem pokryl jednou fotkou města.
Na tuto scénu jsem použil textury a 3d scany z knihovny Quixel Megascans. V této knihovně jsou všechny modely naskenované z reálných objektů. Kvůli náročnosti těchto scanů jsem se rozhodl vytvořit prostředí v Unreal Enginu. Je to herní engine, ...
Tento model jsem udělal stylem low-poly. To je styl, kde je použit minimální počet polygonů (hran).
Na koblize jsem se učil modelovat v programu Blender. Začal jsem jednoduchým kruhovým tvarem, potom jsem ho trochu zdeformoval, protože v životě nevypadá nic perfektně. Přidal jsem polevu, sypání pomocí particle systému, a vše oživil texturami.
Hrníček jsem modeloval podle předlohy, abych dosáhl co nejvíce reálné podoby.
Jednoduchý koncept domu otexturovaný pouze základnímy texturami z Blenderu.